Thursday, December 17, 2009

Syukran Ya ALLAH

Assalamualaikum..

HARI INI merupakan kali pertama aku mem"blogging" DALAM SEJARAH hidup aku kerana sebelum ini belum pernah terdetik untuk melakukan perkara ini. Mungkin pengisian pada cuti kali ini dengan mem"blogging" daripada melakukan perkara2 lagha (sia2). Hmm..sekejap lagi aku akan bermain futsal bersama beberapa rakan2 sekolah yg dah lama tak jumpa.
Orang kata "berkawan biar beribu tak pun biar berjuta."


Hari ini juga bermakna umur aku akan meningkat kerana pada waktu maghrib nanti, masukknya Awal Muharam 1431 H. Tahun baru bermakna aku perlu berhijrah dari yang jahat kepada yang baik, dan yang baik kepada yang lebih baik.

YA ALLAH, kau jadikanlah aku,ibubapaku,keluargaku,sahabat2ku, guru2ku dan kaum muslimin, hamba yang sentiasa mendapat REDHAmu kerana kami mendambakan SYURGA mu..



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails