Friday, June 18, 2010

dah tak tahannn...!!!!


peringatan utk aku,
JANGAN!! hnya tgk bayang2, kalo x mmg x dpt rse...sbb bayang2 xpenah pn wujud..xpernah langsung..cube letak tgn kat bwh lampu..pastu try pegang bayang2 tu..dpt x??? msti x dpt kan..btol??
camtu la makhluk, hakikatnya mmg x wujud, yg kte nmpak tu zahir jer..Hanya ALLAH yg wujud..

JANGAN penah kecewa, putus asa dgn sesuatu..
bersyukur dgn pe yg ade skrg..kalo x, kte mmg x malu..

Aku dh tak tahan, dh lme simpan, tunggu mse je nk tlis, aku msti tlis gak bnde ni, x gne aku simpan sorg2..x gne pegang sorg2..tp x sampaikan, dh sampai mse hr ni aku tlis jgk..
pesanan yg slalu bg aku peringatan time aku rse kosong, time aku down..time aku gila..n aku matiii..aku mmg x malu..
open ur eyes!!

======================================================================

PESANAN AL-ARIF ROBBANI POK CIK DIR AL-KELANTANI

"Ingatlah, kamu tidak pernah sesekali berada dalam keseorangan,
kamu tidak pernah ditinggalkan dan DIA tidak pernak meninggalkan kamu,
jika sesekali kamu ditinggalkanNYA maka kamu tidak akan wujud di alam musyahadah ini,
Kenapa kamu merasakan diri kamu keseorangan?
Adakah kamu percaya DIA sentiasa bersama kamu?
Jika kamu merasakan diri kamu berkeseorangan maka kamu silap,
walaupun kamu tidak pernah sayang dan cinta kepadaNYA tetapi DIA tetap bersama kamu,
wahai teman, DIAlah sebaik-baik teman dikala susah dan senang,
Teman, adakah kamu mengingatiNYA semasa senang? Jawapannya, TIDAK,
Sebenarnya kamu tak malu!!
Kamu merungut dikala susah dan disaat itu baru kamu cari DIA,
Kamu memang tak malu!!
Adakah ada lagi teman yang sebaik DIA?
Cintailah DIA kerana DIA tidak akan mengecewakan kamu,
DIA adalah sebaik-baik kekasih,
Makhluk akan tunduk kepada kamu jika kamu cintaiNYA.."

"Syukran Ya ALLAH" 
atas diri dan rase ini..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails